*titel saknas*

Hejsan hoppsan. Detta var inte igår. Men har känt mig så himla tankspridd på sista tiden att jag kände att det kunde vara lite skönt att skriva av sig. Vet inge exakt vad jag vill säga haha men nått blir det väll.
Har just nu lite halvt ångest över livet eftersom jag inte vet vad jag vill göra. Eller rättare sagt jag vet massor av saker jag vill göra men känner att jag inte hinner med allt. Vill resa, vill jobba utomlands, vill plugga, vill ta körkort, vill spendera mer tid med de jag älskar, vill bli vuxen, vill fortfarande vara ett litet barn. Så just nu har det bara blivit för mycket och Hjärnkontoret går på högvarv och näst intill kollapsar.
Egentligen har jag ju ett underbart liv som har alla dessa möjligheter men ändå så känns allt extra jobbigt just nu...
Måste ta tag i så mycket saker som jag inte vet om jag är redo att ta tag i än.
Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet där man gör lite nytta och inte har tid att tänka så himla mycket.

Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: