Söndagsmys

Och så var det söndag igen. Helt sjukt hur snabbt tiden går! Nu har man bara en helg kvar i Sverige, och sen börjar äventyret.
Trots att jag inte jobbat och är ledig typ jämt just nu så blir man extra taggad på helg ändå. Fredagen spenderades med Melina, och på kvällen drog vi ut och drack öl med två kompisar och deras kompisar. Trots att vi bara skulle gå på bar och chilla så slutade det ändå med att  man kom hem fett sent och fick alldeles för lite sömn. (Haha som vanligt dårå.)
Lördagen började med 75-årskalas. Det var mysigt att träffa folk, men lite småselt eftersom jag va där utan familjen och kände typ 4 pers haha. Efter det åkte jag till Tora för avskedsmiddag vilket tog circa 3 miljoner år. Skulle bara ta mig från Farsta till Hägersten vilket inte är så långt egentligen men med kommunaltrafiken tar det evigheter och man måste åka världens omväg. Kändes som jag åkte både hela gröna och röda linjen (överdrift jag vet). Men en timme senare kom jag äntligen fram till Tora med mina 700 väskor som vägde ton. Det vart en supermysig kväll, med god mat och trevligt sällskap. Som vanligt när jag och Tora ska ut så slutade kvällen med utgång på Amba för att sen käka på Donken. (Det låter ju väldigt illa men ibland känns det ju ändå som att fyllekäket är det bästa med hela utgången, och typ ända gången jag äter på Donken haha men det är då det smakar som bäst!!)
Idag söndags har jag inte gjort speciellt mycket alls. Sov bort större delan av dagen, och när jag väl vaknat så låg jga och kollade på film tills det var dags att äta. Blev väldigt glad när jag fick reda på att det vart tacooooos!! Efter maten blev det veckans avsnitt av Bron (som bara blir mer och mer förvirrande och komplicerad och man blir lite smått galen).
Nu chillar jag bara i sängen med datorn, men ska nog sova.
 
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: