Shopping och fika

Dag två på bloggen, detta går ju bra ju! haha
Dagen började ganska lugnt, var tvungen att förbereda innan fytten så det var skönt att kunna lägga tid på det.
Efter det bar det av in mot stan för at träffa Tora och shoppa lite. Det blev inte roligare än en svart t-shirt (som till mitt försvar ska agera jobbtröja i Spanien så det var ett måste). Efter det var det dags att möta upp Felicia och ta en fika vilket var supermys! (Dock tog kaffet slut alldeles för snabbt!) Skönt med lite catching up bara vi två.
Nu har jag fått i mig lite mat och sitter i sängen med datorn och funderar på om jag ska kolla på Chicago Fire eller börja titta på Young & Hungry.
 
Hare braaaaaa!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: