Long time, no see!

Hej kära blogg! 
Insåg att det var mer än ett år sedan jag skrev ett inlägg! Herre! Haha men som sagt har alltid sagt att jag är dålig på att blogga... 
Meeeeen nu blev jag sugen på att börja igen så tänkte varför inte, kan ju försöka iallafall haha! 
En hel del har ju hunnit hända på ett helt år men det största är väll att jag flyttat tillbaka till Sverige. (Vilket jag redan tröttnat på men det är en annan femma.) Var precis tillbaka och hälsade på i USA vilket var helt underbart och fantastiskt kul! Tog en road trip genom Arkansas, Tennessee, Kentucky, Illinois, Indiana, Missouri och sen tillbaka till Oklahoma, och såg massa häftiga ställen. Men kanske får ta den berättelsen en annan gång. 
Nu börjar det bli sent och jag borde npg sova, men ville komma och säga hej haha. 
 
Puss på er,
Hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: