Update

I'm alive guuuuyyyysssss!!
Här händer det grejer hela tiden vilket är väldigt spännande (och gör så att jag inte hinner blogga hela tiden).
Skolan går bra och är fortfarande rolig. Skolan i USA är så mycket roligare än skolan i Sverige! Man träffar så mycket mer folk eftersom man har classes med olika personer varje hour. Dessutom så är ju schoolspiriten helt underbar, vilket bidrar till att man gillar skolan. Även fast det var svinkallt, så var vi en start student section på footballs matchen i torsdags, och hejade fram en vinst med 49-13!! Go Huskies!! (Vilket påminner mig om att det bara är två matcher kvar, låt mig gråta en skvätt :'(. Jag skojar inte när jag säger att jag blivit största football fanet, som står front row och hejar på varje match!!) Kommer verkligen sakna football när säsongen är över, men det kommer nya sporter, som basket och baseball, så det blir nog bra ändå!
 
Once a husky, Always a husky!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: