Sjuuuukkk

Hejsan hoppsan alla där hemma i Sverige! Hur har ni det hemma i höstvädret?
Själv har jag det inte så jättebra faktiskt, ligger hemma sjuk för typ 100nde dagen i rad!! Inte så kul längre..
Kände av redan i fredags att något var fel men jag struntade i det och spelade powderpuff ändå. Det slutade i att jag var helt sänkt i lördags och har inte gjort så mycket alls sen dess. Var utanför dörren för första gången igår, och då var det för att åka till doktorn. Hon sa att det inte va så mycket att göra, men jag fick några droppar för mitt öra som gjorde ont (vilket gör at jag nu sitter och skriver det här helt snett för jag har precis hällt droppar i mitt öra och måste ha kvar dom där så att dom inte rinner ut lol). Försökte gå till skolan imorse, och lyckades faktiskt ta mig igenom två lektioner innan min värd mamma fick komma och hämta mig. Men hey, två lektioner är bättre än inga! Hoppas jag är tillräckligt bra för att gå till skolan imorrn; har varit borta så länge att folk börjat undra ifall jag flyttat hem till Sweden! (Det är sant, det var faktiskt en som frågade det.)
Men annars kan jag väll inte klaga, har haft NCIS och Bones maraton varannan dag varvat med en massa te och en gosig filt, så bortsett från att jag hostar halsen av mig så är det ju helt ok. *Always look on the Bright side, right..?!*
 
Åh nej, nu håller mina öron droppar på att rinna iväg!
Puss och hej! ❤


Kommentarer
Postat av: saga

Åh, krya på dig :( Saknar dig, hoppas du blir frisk snart <3

Svar: Tack finis, saknar dig med!! <3
Hanna Eriksson

2013-11-17 @ 11:44:41
URL: http://sagaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: