Logiken..?


Ett av "skämten" här i Oklahoma är att vädret ändras så mycket och att man kan uppleva alla årstider under en och samma vecka. You don't like the weather? Just wait a couple hours and it'll change är något jag hört ett antal gånger, alltid med ett skratt.
Men guys det här är inget skämt utan fullt allvar!! Igår var det nämligen över 20 grader men sen sjönk det och sjönk och idag var det tillfälliga minusgrader och snö, jag upprepar snö!!! (visst det var mer som slask och försvann direkt men ändå!!
Helt galet!! Så det gäller verkligen att vara beredd, man vet aldrig när vädret här slår om!!
Det positiva med kallt väder dock är att man får åka till Starbucks! Wohoo!! Så när vi blev hämtade från skolan idag så åkte vi via Starbucks hem. Lyckan som uppstår när man åker via Starbucks, det lixom gör min dag! Provade en ny Skinny Peppermint Mocha som var så sjukt otroligt god att jag trodde jag skulle dö! Den var helt fantastisk!!!
 
Men nu är det dags för lilla mig att sova!
Pussen ❤
 


Kommentarer
Postat av: Anette

Kära söta underbara Hanna! Äntligen har jag fått till att hitta din blogg!!! Åh, det låter som du har det jättebra och det gör mig så glad!!Här hemma rullar allt på som vanligt, vi saknar dig och alla hälsar massor till dig! Skall bättra mig och skriva mer!! Massa massa kramar från Anette och hela familjen Lind

2013-12-01 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: