Check up

Idag hade jag mitt andra möte med Lacey min coordinator. Hon kom och hämtade mig och så åkte vi till Braum's där jag åt (drack?) en väldigt god cappuccino ice cream shake! Sen gick vi igenom allt som hon måste kolla upp osv och bara satt och pratade allmänt. 
Tycker verkligen om Lacey, hon är så lätt att prata med och jag känner att jag skulle kunna vända mig till henne om det skulle va nått. Har hört om så många dåliga kontaktpersoner så är återigen glad att jag blev så lucky. Skulle ha träffat Lacey tillsammans med svenska Lovisa och norska Amalia (de två andra utbytesstudenterna hon är kontaktperson till) förra veckan men då låg jag hemma sjuk så det blev inte så. Nu är klockan 9 och jag funderar starkt på att gå och lägga mig eftersom jag fortfarande inte är helt 100%igt frisk. 

Puss och kram skumbanan ❤️




Kommentarer
Postat av: Johanna Lindholm Eriksson

Hej! Skönt att höra att du är bättre! Klokt att sova mycket. Hur har det gått med skol-fotbollen? Här är det mööörkt men ganska "varmt". Ikväll playoff match (VM) mot Portugal. Håll tummarna!! Kram

2013-11-19 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: