Long time no see

Oj det var verkligen jättelänge sen jag blogfgade!! Shit vad jag inte är bra på det här!
Men jag hatr funderat mycket fram och tillbaka på om jag ska ha kvar bloggen och om jag ska använda den under mitt år i USA. Jag har inte helt bestämt mig än men jag tror att det blir så. Jag ska iallafall frörsöka.
 
Oj vad det har hänt mycket sen jag bloggade sist! Jag har:
  • varit på Pink konsert
  • Fun konsert
  • sett och träffat Janoskians
  • FÅTT VÄRDFAMILJ
  • tagit mig igenom ytterligare ett skolår
  • fått sommarlov
  • åkt studentflak
  • gått på 43275 studentmottagningar
  • jobbat på Intersport
  • jobbat på tv-inspelning
  • njutit av sommaren
  • varit på mitt landställe
  • varit på min kompis landställe
  • Ke$ha konsert
  • fixat visum
  • myst på Allsång
  • fått nya fina vänner
  • skickat iväg min bästis till USA
  • och sagt hej då till min utbytesstudent som tidigt imorse åkte hem till USA igen.
Så ja, jag har hunnit med en hel del helt enkelt. Och jag ska försöka hinna med lika mycket till under mina sista 18 dagar i Sverige... ^^
 
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Rose

DU HAR... Träffat JANOSKIANS :O ? Fy fan va avis jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHHAH Hur deras show och hur var killarna=D ? OMG !! Ångrar att jag inte gick :'(!!!

Svar: Jaaaaaaaaa det ar jag!!! Helt sjukt!! Showen var galet bra den med! Killarna är dock blygare i verkligheten, hur söta som helst!! :') xx
Hanna Eriksson

2013-07-30 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: