Hela Sveriges Fredag

Igår var vi för andra gången på inspelningen av det kommande fredagsunderhållningsprogrammet Hela Sveriges Fredag.
I söndags var jag, Emma, Lotta, Jennifer och Malin på den första inspelningen, vilket var spännande och väldigt roligt. Så när Saga behövde statister till repet igår ställde vi mer än gärna upp, så vi tog oss typ till Gärdet där inspelningsstudion låg. Sen fick vi varsin namnlapp på den person vi skulle låtsas vara, så jag fick vara Matte Carlsson (bygg-matte) och sen Annika, lagcoachen, vilket var lite spännande då det var hon/jag som skulle prata med Malin Olsson (programledare) mest, men det var jätteroligt och Malin var supertrevlig. Haha vi kände oss lite coola när vi fick stå vid knapparna och ha mygga (mikrofon) och allt!
Det var så himla kul att vi bestämde oss för att stanna kvar på själva i spelningen efter repet (vilket gjorde att jag fick stressa som fhaan till träningen, som dessutom var grymt jobbig, och jag kom lite sent, menmen det var fett värt!!!)

Så nu får ni alla kolla på Hela Sveriges Fredag när det har premiär fredag den 1 mars!
Puss på er! ❤



Kommentarer
Postat av: saga

Jag är så glad över att ni hade roligt! :D

Svar: Jaa det var verkligen superkul! Tack för att vi fick chansen! :D xx
Hanna Eriksson

2013-01-17 @ 13:48:07
URL: http://sagaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: