Lång dag

Idag har det kort saft varit en lång men rolig dag. Började tidigt som satan imorse när vi trodde att vi skulle missa bussen till skidresan pga köerna som på nått sätt redan uppstått. Men vi hann, med tio minuters marginal tillochmed, och började den 3 timmar långa bussresan mot Bjursås. Där blev det skidåkning hela dagen, och trots att backarna inte var så långa så hade vi riktigt roligt. Klockan fyra stängde liftarna och då var det dags att åka hem igen. Hemresan tog mycket längre tid än ditresan. Det visades någon dålig kung fu-film i bussen, jag var rastlös och det var allmänt jobbigt. Men jag och Jennifer höll humöret uppe (när hon inte sov ❤) med att lyssna på gammal musik på min mobil. Tillslut kom vi hem och det hela var inte så farligt egentligen.
Nu ligger jag i sängen nyduschad, med en nytvättad pyjamas och nytvättade lakan och njuter. Det är verkligen en skön känsla, man känner sug så ren och fräsch!
Men nu måste jag sova för att orka morgondagen också.
Puss på er! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: