Klar på riktigt!!

Ni vet att jag skrev för nästan två månader sen att jag skickat in alla ansökningshandlingar och att allt var klart..? Nja riktigt så blev det inte och jag fick tillbaka lite grejer som skulle kompletteras och så. Det tog betydligt längre tid än jag trodde, var tvungen att vänta på betyg osv men nu så. Igår var jag inne på kontoret och lämnade in alla papper och så, så att det var klart. Det enda som var kvar var påfyllnad av en spruta så det tog bag tag J idag och var extremt effektiv, det kändes som om jag inte gjorde annat än att åka runt i stan på eftermiddagen. Menmen jag tog iallafall sprutan (som för övrigt gjorde ont och fortfarande gör ont) och åkte sen till ana till kontoret (stammis..?) och lämnade in intyget. Så nu är allt klart! Igen! Och nu är det bara att vänta... Tur att jag är så tålmodig... Lol!! Vill veta nununu!! Får nog vänta i två månader men sen så, då smäller det! (Lite mer som att telefonen ringer och jag får ett samtal men de lät ju inte lika coolt.)
Pussen ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: