Heeeeeejjjjjjjjjjj

Har inte kunnat uppdatera den senaste veckan då min telefon krascha så jag var tvungen att lämna in den på lagning. Visst jag skulle kunnat gå in via en dator jag vet, men jag använder nästan aldrig datorer på det sättet, så utan appen blir det liksom inte så bra....
 
 
Nu har jag håltimme och sitter hemma hos mormor och myser. Har precis kollat på Scandal som jag missade i onsdags, och OMG! Det blir bara mer och mer komplicerat och invecklat och tar nya vändningar hela tiden. Men jag älskar serien, den är typ annorlunda och inte bara vanligt drama som andra serier. Som PLL (aka mina två favvo-serier för tillfället).
 
Igår var vi på teater med skolan och såg Ömheten, som överraskade rejält! Jag trodde innte att jag skulle gilla den så mycket, med den var faktiskt jättebra och väldigt rörande. Nu ska vi skriva en recension på den som iochförsig kommer att vara väldigt svårt, menmen.
Innan teatern så gick jag, Malin och Jennifer och fika med Ems och Låda vilket var supermys. Sandy's igen med godaste chai latten. love it
 
Inte så mycket mer att säga förutom att det är fredag woop woop!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: