HIIIYAAAAA

I'm not dead yet I promise!
Seriöst, jag har bästa tiden ever!! Jag ÄLSKAR det här, allt är helt fantastiskt!! Det är helt annorlunda här i Edmond jämfört med New York, men honestly så gillar jag det bättre här! Might be för att jag har min värdfamilj och världens finaste hus här, men allt är bara så öppet och grönt och lugnt fast det är things going on hela tiden.
Utanför vårt hus (som är helt fantastiskt stort, oh my how I love it) så ligger en liten (eller mellanstor) pond där mina syskon, framför allt min värdbror brukar fiska tillsammans med andra barn från the neighbourhood. Det finns ganska många barn, som mina värdsyskon är kompisar med i deras åldrar och dom alla är helt fantastiskt underbara och söta och framåt. Igårkväll dubbade en av dem sig till min bror och en annan till min gay friend (don't ask).
I fredags åkte jag och Becky till min skola för att skriva in mig på skolan osv. Skolan är stor!! Jag kommer vara så vilsen de första dagarna, och inte hitta nånting alls! Det ärhelt galet! Men ska man få plats med 2300 elever så måste man ju ha space... Dock va inte counselorn där, så jag kan inte välja classes och få ett schema förrens på måndag då jag ska tillbaka dit, för att sen börja skolan på tisdag. Gees jag är nervööööös!! Senare den eftermiddagen så kom en tjej som heter Alix förbi, och tog med mig, min äldsta värdsyster och två freshmen till skolan för att visa oss runt vilket var supersnällt!! Jag gillar henne redan, hon är cool, snäll och framför allt down too Earth, vilket är jätteskönt. Wohoo jag har fått en typ kompis!! :D
På väg hem stannade vi vid nått ställe och köpte snow cones, which basically är smaksatt is eller typ som slush. Jag tog nån sur äppelsmak som dom tyckte att jag skulle prova och jag kan garantera er om att den verkligen var sur! Men den var god så det gjorde inget.
När vi kom hem så åkte vi direkt till pollen och badade, med några av grannarna. Jag som är van med typ havet tyckte att det var helt underbart varmt i vattnet medan amerikanarna tyckte det var kallt!! Whut? Hur ens är det möjligt?! Jag lyckades till och med få färg och grejer, även om den i ansiktet var mest röd...
Idag, lördag, har vi vart på fotbollsplanen nästa hela dagen då min värdsyster spelar en turnering som heter Beat the Heat. Kändes så bra att va tillbaka på planen igen, leka lite med bollen och känna på gräset. Nästa match spelas imorrn kl 8:30am så jag borde kanske sova nu...
Så där har ni en kort sammanfattning på vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna.Det kanske låter överdrivet, men jag älskar verkligen det här stället och jag trivs så sjukt bra!
Hoppas alla har det bra där hemma!
Puss på er!
 
PS. Jag ska försöka fixa det där med bilder asap jag lovar, men for now får ni klara er med text ;) DS.


Kommentarer
Postat av: Johanna L Eriksson

Det låter fantastiskt! Lycka till i skolan nästa vecka. Puss!

2013-08-18 @ 12:40:18
Postat av: Håkan

Värsta bäst!!
Lev och njut och ha det bäst! Jag knickedickar över till Tokyo nu och vem vet vi kanske kan köra en skype så att ni får se utsikten över Tokyo IRL någon dag!
Alla hälsar mest!
Puss Papi

2013-08-18 @ 13:45:04
Postat av: :)

Vill se bilder på huset!!!!

2013-08-20 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: