First time as a Huskie

Igår va inte vara min första dag i skolan, utan även min first time as a real Huskie! Wohoo. Jag gick på min första match och hejade, visste det va softball och jag fattade inte så mycket från början men ändå!
Jag är dock vääääääldigt taggad att gå på min första football game, för det är stoort här! Vi spelar alla våra matcher på collegets arena så det får plats rät så mycket folk! Dessutom är första matchen (gees jag tappar ord) eeh, ooh juste DERBY!!! Tagga!!
Men tillbaka till softball, det va kul, visste de va typ bara föräldrar där men ändå, plus att vi vann med 11-10 mot Moore, laget vi mötte i state finals last year och vann över, wooo go huskies!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: