2nd Day

Hade min andra skoldag idag, vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
Jag bytte matte vilket känns asskönt för i den här fattar jag faktiskt, lite iallafall. Problemet med matten är att det är svårare än jag trodde. Jag tänkte ju inte på att allt som man kunde på svenska skulle heta nått heeelt annat på engelska vilket gör textuppgifter lite kluriga. Och inte nog med det, dom har inte ens samma bokstäver i funktioner och formler!!! Confusing much!
Men förutom matten så va allt pretty much samma. Well vi hade nått senior-möte i den gigantiska aulan under 2nd period, dvs alla seniors fick gå från class för att gå på den där grejen som egentligen var ganska meningslös.
Fortfarande, jag tycker att det är kul att gå till skolan, jag menar e hände det senast..?
Nu har jag precis tittat på senaste PLL och ska nu sova. När skolan börjar (!!) 07:40 måste man gå upp hyfsat tidigt yano...

Puss & godnatt ❤



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat! Vad mycket kul du får vara med om! Anatomi och psykologi verkar spännande. Lär dig allt om Am football så får du förklara för jag förstår det inte. ENJOY Starbuck-heaven:0)
Stor puss & kram! Mamma

2013-08-23 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: