Heeeeeejjjjj!!

Hej jag heter Hanna och jag lever faktiskt.
Även om jag inte är så extremt jättebra på att blogga om mitt så extremt roliga liv menmen.
Den hör veckan har det varit påsklov vilket har varit fantastiskt skönt även fast det inte alla blev som jag hade förväntat mig. Hade tänkt typ sova och titta på film hela lovet och bara inte göra någonting. Men icke sa Nicke så blev det inte. Istället har jag jobbat hela veckan men jag ska inte klaga, det är jättekul och jag trivs superbra. Dessutom får man träffa väldigt mycke roligt folk och det är ju kul.

Nu sitter en väldigt sliten tjej och tittar på Geordie Shore, som för övrigt är helt underbart. Best show evah!
Pussen ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: