Trött, kall och allmänt otagg

Jupp, det beskriver mig ganska bra just nu. 
Det har vart en lång dag och regnet gör ju inte att man är på topphumör direkt. 
Hade bara en lektion idag vilket var väldigt skönt! Sen var jag tvungen att sitta kvar och plugga ett tag innan det var dags att gå till kontoret och jobba lite. Det är iof kul, och jag trivs superbra! Idag kom det in en ny tjej som skulle hjälpa till och jag fick va hennes typ "handledare". Kände mig både viktig och duktig haha ^^
Efter jobbet gick jag till gymmet vilket var otriligt skönt då jag inte vart där på ett tag. Behövde verklgen det. Och det var på gymmet som det hände något som gjorde min dag! Satt i omklädningsrummet efter att jag gymmat klart och då ser jag en tjej som tar fram en ryggsäck, MED OU LOGGAN PÅ! (för er som inte vet så är OU ett av de två collegen som fanns där jag bodde i USA, och det var där min värdpappa gick). När hon sen kom upp i hallen där jag satt och knöt mina skor kände jag att jag bara var tvungen att fråga om hon hade gått där OCH DET HADE HON! Blev supertaggad och berättade att jag hade bott i Oklahoma, vilket hon verkade tycka var kul. Sen berättade hon att hon hade gått där genom ett utbyte med Stockholms Universitet! DET FINNS ALLTSÅ HOPP!!!!! Att det finns en möjlighet, även om den är väldigt liten, att jag kanske kan gå på college, även om det bara är ett utbytesår, bland vänner och familj är helt galet! Haha det gjorde verkligen min dag och jag kom hem med ett leende på läpparna! :) 
Sen insåg jag att jag var tvungen att plugga och då blev jag otagg igen. :( Men jag får tänka såhär: jag måste plugga, så att jag får bra betyg (sådär med 72 dagar kvar till studenten) så att jag kan komma in på SU ocg sen åka på utbytesår till OU!
 
Nu ska jga fortsätta dagdrömma om OU/läsa ett rättsfall ang. namnet på en parkeringsplats..... 
 *** Hanna ***
 
   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: