Shoppiiiiiing

Idag, mer än fyra veckor efter att jag kommit hit till Oklahoma, så var det dags för den första shoppingen. (Tycker att jag har hållet mig rätt så bra faktiskt.)
Så jag och Alix åkte till ett shoppingmall där dom hade alla möjliga affärer, kan ju helt klart säga att jag kommer åka tillbaka dit! Lyckades få med mig en kjol, en stickad tröja och en mörkblå kofta från Forever 21, ett par svarta jeans från American Eagle och ett par Nike shorts.
På vägen hem köpte vi en Dr Pepper Vad det nu hette, som var typ som slush men inte lika slaskigt och med bubblorna kvar. Ganska gott faktiskt.
Efter det åkte jag hem till Alix, kollade igenom hennes yearbook och åt middag med henne och hennes föräldrar innan det var dags att gå hem.
En bra dag helt enkelt!
Puss ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: