Hej hopp!

Här borta i tjockisland är allt bra (eller tjaa där jag bor finns det typ inga tjocka lol whuut? Jag vet det är sant!).
Just nu sitter jag hemma i min STORA säng och ska försöka plugga AP Psychology vilket är svårt!! (well AP är ju den svåraste graden av alla ämnen men ändå...)
 
Även om det är ganska lika här så har jag upptäckt en hel del skillnader, de flesta är små, men ändå :P
En grej är att typ alla vuxna här säger awesome och cool! Haha dom är sååå sköna och de får dom att kännas yngre på nått sätt. De flesta av mina lärare är unga, eller tjaa halvunga, men jag tror att det bara är typ en som är över 40. Men mina lärare är asbra, framför allt min mattelärare och engelska lärare. En annan grej är att det finns lärare med så sjukt roliga namn (tyckte jag under office hour). So here we go, det här är namnen på några av våralärare (jag har tyvärr ingen av dom):
  • Ms Barnhart
  • Mr Burger (well jag är ju trots allt i USA)
  • Mr Carpenter (och han är träslöjdslärare hur roligt är inte det???)
  • Mr Deal
  • Ms DeWolf
  • Ms Fast
  • Ms Free (inte konstigt att hon är ms och inte mrs haha)
  • Ms Green
  • Mr Hunter
  • Mr King (haha jag skulle lugnt vilja heta Mr King fett coolt)
  • Mr Leatherwood
  • Ms Loveless (haha stackars henne!!)
  • Ms Po (haha tänk om det hade varit två o)
  • Ms Press
  • Mr Potter (well bc Harry Potter duh)
  • Ms Vass
  • Mr Young (ha ha undrar hur gammal han är ha ha ha torr humor ha ha)
Haha jag tyckte i alla fall att det var roligt, och det är väll tur att jag inte har dessa lärare för jag hade bara skrattat varje gång jag skulle prata med dem.
Nu måste jag fortsätta plugga psykologi...
Puss och hej!
Min första Root Beer ever. Smakar lite som tandkräm tbh... :)
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha tyckte också rootbeer smakar som tandkräm! Det är typ en blandning mellan tandkräm och cola!

Svar: Jaa precis!! Har inte druckit det sen dess haha!
Hanna Eriksson

2013-08-30 @ 02:10:33
Postat av: emelie

vilket bolag reser du med? :D

Svar: Explorius :)
Hanna Eriksson

2013-08-30 @ 09:02:05
Postat av: Felicia

Åh va skönt att lärarna är bra!! Ragga på mr King? Lätt!

Puuuuusssssss

Svar: Hahahaa jag vet inte ens vem det är! x) Jaa lärarna är underbara, jag tycker lixom matte är kul nu pga min lärare!! :)
Hanna Eriksson

2013-08-31 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: