Lååång dag

Gick upp alldeles för tidigt imorse vilket jag inte alls var taggad på. Men vi skulle iväg till Ekerö för konfirmation så jag hade väll inte så mycket val. Själva ceremonin var faktiskt ganska mysig och sen var ju mottagningen jättetrevlig.
När vi kom hem vid fem så började jag städa och fixa lite, men senare kom mamma och pappa hem och sa att vi skulle till våra kusiner för att fira eftersom vi precis köpt sommarstuga! Wihoo fett kul!! :D mysigt värre!
Så det blev Pizza-Party hos kussarna med glass och grejer.
Nu ligger jag i sängen med ömma muskler (pga träning) och tänker på hur mycket jag hunnit med idag och att det inte ens känns som samma dag.
Fast nu är det dags att sova!
Puss och godnatt ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: