GOTT NYTT ÅR! ❤

Okej, jag vet att det inte är nyårsafton förrens imorrn, men kommer nog inte kunna blogga då så jag skriver nyårsinlägget nu.
Det är helt sjukt att 2012 redan är förbi, att vela året har passerat. Året har gått så sjukt fort att det är helt sanslöst! Jag skojar inte, det känns som om det var sommar typ förra veckan! Året har varit galet bra och jag vill bara tacka alla som hjälpt till och gjort det så underbart, jag älskar er, ni är bäst!

Under året har jag hunnit med:
• Skidresa till Italien
• Träningsläger i Italien med världens bästa fotbollslag
• Träffa Zlatan, åka till Milanello och se Milan träna, och gå på en Milan-match.
• Sett One Direction som var här i maj.
• Pajja foten och gå på kryckor i tre veckor (efter att ha varit skadad i 10 månader... Vissa har extra tur)
• London med mamma (dock på kryckor vilket var lite svårt, menmen what to do..?) Älskar London, och är supertaggad på att åka tillbaka om 54 dagar!!
• Jobbat
• Njutit av sommarn och spenderat mycket tid på landet.
• Fått världens bästa (värd)syster!!
• Träffat Jedward (haha den va lite otippad...)
• Firat födelsedag på Gröna Lund med Olly Murs som spelade på sommarkrysset.
• Träffat John & Darren
• Lady Gaga konsert!!
• Sett Kungen.
• Åkt till Spanien och myst.
• Sett Olly på X Factor, där vi på något sätt kom in, och fått hans autograf (efter att ha missat förra gången)
• Haft en mysig jul med familj och vänner.
• Och självklart har jag hunnit med att fika massor! Såklart!


2012 var ett sjukt bra år, men jag har en känsla av att 2013 kan bli ännu bättre! Trots att livet går för fort och att jag halvt redan har 40-års kris så måste jag säga att jag längtar till det kommande året.
Så med det vill jag bara säga att jag hoppas att ni alla haft ett fantastiskt år och får det ännu bättre nästa år!
Puss på er, älskar er alla!! ❤❤❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: