Pottery

 
Okej som jag sa från början så hade jag ju AP Psychology som 1st hour, men det var alldeles för svårt och tidskrävande. Det är alltså college psykologi, på engelska. Det var nån som sa att det tillochmed var den svåraste kursen på skolan! Så det slutade med att jag efter drygt tre veckor eller nått sånt, hoppade av den kursen och började på pottery istället, ett val som jag är väääldigt nöjd med! Nu börjar jag varje morgon kl 7:40am med att leka med lera istället för att försöka lära mig hur psykologi fungerar. Dessutom är det väldigt kul, och rogivande på nått sätt. Så hittills har jag avslutat tre projekt, varav den sista jag tog hem idag.
Det första jag fick göra var "bara" en skål, men man var tvungen att ha attachments på den, resten var upp till en själv. Så jag valde at göra en liten blå skål med bokstäverna ENHS på, eftersom det är initialerna på min skola; Edmond North High School. Det var ett ganska enkelt projekt, men en bra start på kursen.
 
 
Nästa projekt var en mugg. Den valde jag att också göra i skolans färger, men jag skrev HUSKIES den här gången. det beror på att huskyn är vår maskot, och vi är Edmond North Huskies.
 
 
Det senaste projektet som vi gjorde var en mask. Inte en daggmask utan en ansiktsmask. Jag hade verkligen ingen idé om vad jag ville göra min mask av då man fick välja i princip vad som helst. Slutade med att jag gjorde en smurf (vadå jag tycket inte om blått?), som blev klar imorse och togs hem idag.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna Lindholm Eriksson

Vilka fina saker du har gjort! Kul att få börja varje dag med det. Man kanske ska ha en klump i skrivbordslådan för en optimal start på dagen. 😀
Puss!

2013-10-09 @ 23:17:53
Postat av: Lena gemmel

Nu får man snart kalla dig för pottery Hanna. Super tycker faster!kram

2013-10-10 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: