Uppdatering

Senaste veckan har varit extremt dålig uppdatering, men livet kom emellan hehe...
Kort update av helgen:
I fredags åkte jag först med min syster och fiskade med hennes utbyteskompisar. Senare blev fet filmkväll med syster då vi insåg att det var vår sista kväll tillsammans innan hon flyttar... *sadface*
Lördagen bestod av fika med mina fina vänner, och packning. På kvällen åkte jag till Jennifer då vi skulle upp tidigt nästa morgon (imorse) för att åka till fjällen. Så en donken-frukost, en film, massa renar och en lång bilresa senare kom vi äntligen fram till vår stuga i Björnrike. Efter inpackning osv bestämde vinnas för att gå ut en sväng i backen (även fast liften var stängd) då Hampus ville prova sin nya snowboard. Jag åkte omkring på mina skor som var extremt hala så jag behöver inga skidor.
Nu ska vi släcka och sova så att vi är pigga imorrn inför skidåkningen!
Puss på er! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: