Nötknäpparen ❤

Idag efter skolan mötte jag upp min kära familj på Berns (där vi sen råkade stanna och äta middag uups, stammis eller vad..?). Vi skulle nämligen bege oss till operan och se Nötknäpparen. Kände mig kanske lite halvskeptisk innan, hallå jag har aldrig sett balett förut, på operan, vadå ska de sjunga opera osv. Men jag säger bara en sak. Wow! Det var helt fantastiskt! Och detta säger jag utan att vara en "dansmänniska" eller nått sånt, de var helt enkelt bara sjukt bra! Man blir grymt imponerad av alla balettdansöser som är otroligt skickliga och starka (!!). Det var verkligen kul att se, och när man dessutom kände igen storyn och musiken var det extra kul. Så nu vill jag också bli ballerina och dansa omkring i vackra glittriga klänningar precis som alla andra små tjejer som var där och tittade. Aah vem vet, kanske i nästa liv, då kanske jag står där på scen som en äkta ballerina med glittrig klänning och tåskor. Vem vet... ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: