Håltimme...

Här sitter jag själv i skolan och har håltimme. Åh så roligt, forever alone som vanligt!
Lyssnar på musik och har skickat lite mejl (oj oj känner mig viktigt) men börjar känna mig lite rastlös...
Har börjat fundera lite på min packlista eftersom jag troligtvis måste ha pckat klart imorrn.... Herre vet inte riktigt hur jag ska hinna menmen det löser sig nog.
HELT SJUKT att det bara är 4 FUKKING DAGAR KVAR!!!!!!!!!! PANIK! ÄR SÅ SJUK TAGGAD ATT DET ÄR OBESKRIVLIGT! KAN INTE FATTA ATT JAG SKA SE MINA BABES OM 4 DAGAR OCH MINA BEBISAR OM 5 FUKKING DAGAR!!!! INTE ÄNS CAPS KAN BESKRIVA MIN LYCKA JUST NU!!!!!!!!!!!!!!!
tycker nästan lite synd om mina klasskompisar, vänner, familj osv som måste stå ut med mitt tjat i fyra dagar till... förlåt darlings men JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!
 
Pussen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: