Fuuuu****kkkk

 
Jag skulle gå och ta min andra livmoderhalscancerspruta idag efter skolan, så jag hade släpat med mig Malin och varit förbi mormor för att hämta mina saker. Vi gick sen bort till stället där jag skulle vaccinera mig men när vi kom fram var dörren låst! Vi tittade på klockan. 17:05. Bara för att det var jäv*a fredag så stängde odm 17:00 vilket jag hade missat... Och detta var fruktansvärt frustrerande eftersom jag redan är lite sen med att ta den och nu måste jag vänta tills tidigast tisdag...... arg
 
Jaja tog mig hem iallafall, satt och lekte lite med datorn innan mina päron kom och och vi skulle laga middag osv.
Nu har jag packat klart och så, då vi ska åka till Romme imorrn med några kompisar. Är på väg att sova då vi ska upp 5 imorrn... PÅ EN LÖRDAG! Aja, får ju åka skidor så ska inte klaga...
Nu måste jag nog faktiskt sova på riktigt...
Puss på er!!
xxxxxxxxxxx
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: