Första Advent ❤

Glad första Advent till alla er hemma i Sverige. Här i USA firar man inte advent så det kändes lite konstigt att inte tända första ljuset och dricka glögg... Men men jag hade en bra dag ändå!
Kan inte riktigt fatta att det redan är första december! Det är ju helt sjukt vad tiden går fort! Snart har jag varit här i Oklahoma i 4 månader!! Men ändå känns det som om jag kom typ förra veckan! 
 
Idag hann vi med massa roligt family fun! Vi började med att åka in till Downtown Edmond där vi mötte upp en fotograf (som happened to be en av Gracies bästa kompisars mamma) och tog en massa family Pictures, vilket var väldigt roligt och vi skrattade en hel del! Det ska bli väldigt kul att se hur alla olika bilder blev. Lite läskigt var det också, när jag, Gracie och Ava skulle ta bilder på tågspåren där vi satt på en står blå låda vi hade med oss, och sen ser tåget komma!! Man kan ju lugnt säga att vi tog dom bilderna lite lätt stressade haha!
Efter alla bilder gick vi och åt en tidig (!) middag på en italiensk restaurang, där bl a Gracie fotobombade några som tog family Pictures utanför. Har jag nämnt att vi har väldigt kul i min värdfamilj haha..?
 
 
När vi ätit klart gick vi och köpte kaffe, som var det godaste på länge! Becky och jag kom tillochmed överens om att det var bättre än Starbucks!
Där ifrån gick vi till en isrink och åkte skridskor! Det var hur kul som helst, och lite svårt i början eftersom jag inte åkt på typ 100 år!! Även här blev det mycket skratt, speciellt när alla mina värdsyskon vurpade! Lyckades även fånga en av Avas 8 vurpor på video, som vi sett om och om! haha
Efter ett snabbt stopp på Braum's för att köpa glass åkte vi sen hem och började julpynta! Det var verkligen supermysigt och härligt att börja komma in i julstämningen! Det var också första dagen på ABC Family's 25 Days of Christmas så vi kollade samtidigt på Grinchen!
Nu är klockan jättemycket och jag måste sova eftersom vi ska tillbaka till skolan imorrn efter 5 dagars ledighet.
Puss och god natt ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
Inbäddad bildlänk


Kommentarer
Postat av: Mia och Nicke

Hanna ! Vi vill önska Dej en riktigt God Jul med Din familj i Oklahoma ! Stora kramar Mia och Nicke

2013-12-22 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: