Katter katter katter

Sitter här och läser lite utbytes-bloggar och börjar få lite panik.......
Seriöst inte kul.....
Varenda hus verkar ju ha katter!!! På riktigt! jag vill inte ha katt! Jag är ju för sjutton rädd för katter! Herre, hur ska detta sluta...?! Så här kan vi inte ha det... Jag måste nog göra något åt saken... Får utrota alla katter i Amerika..! Eller så kanske jag kan skriva i mitt brev att jag inte gillar katter... Men jag vet inte, det verkar så jobbigt... Hmm får överse mina options....
 
Här kommer en liten bild på Klaras kisse... Ser den inte livsfarlig ut...?!
 
Pussennnnnnnnn


Kommentarer
Postat av: Klara

HAHHAJA han är faktiskt väldigt snäll men är sjukt sur på honom r att han spydde i hela mitt rum igår...

Svar: hahaha neej dumma katt!! :'D
Hanna Eriksson

2012-12-10 @ 00:22:35
URL: http://kjellstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: