Jag ger upp..!!

Efter en hel eftermiddag med plugg ger jag nu upp! Jag fattar inte, men är för trött nu. Så vi får hoppas att provet går bra imorrn, känns ändå helt okey (och det är då det brukar bli brutalt fel... *hoppas det inte stämmer*)
Under dagen var vi på Saco-mässan och kollade omkring och pratade med folk och fick massa broschyrer. Dock känns det liiite långt bort, har ju ett bra tag kvar innan jag ska börja på högskola/universitet. Menmen är ju alltid bra att va ute i god tid eller nått... ^^
Wohoo den första riktiga snön har kommit!! :D Struntar i att alla tycker att det är så hemskt, jag tycker det fint och mysigt. Det tillhör ju lixom vintern! Jag gillar snö :]
Puss och godnatt! ❤


*den andra bilden är en #tbt (throwbackthursday) bild på mig och Emma från 2010. Kände att den passade in lite udda sådär*

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3942505/images/2012/pic_50b7dfe99606ee4f39e50aa4.jpg" class="image">



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: